Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Το λεξικό του Κάμπου



Των ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΓΙΑΣ ΜΑΤΖΑΡΟΓΛΟΥ - εμένα πάντως μου το έστειλε η Ελένη! Ευχαριστώ πολύ!! Αγαπάω Λάρισα!!! (σε κάποιο μελλοντικό post θα σας πω και το γιατί!)

Οι ρόκερ του θεσσαλικού κάμπου δεν πίνουν φρέντο στη Σκουφά μιλώντας φλώρικα αθηναίικα. Οι ρόκερ στη Λαριζόνα πίνουν φράπα στην πλατεία Ταχυδρομείου και για να κάτσεις δίπλα τους, πρέπει να μάθεις να μιλάς σωστά τη διάλεκτό τους. Γίδι, ε γίδι!



Έι, φίλος! = Τσκςςς, τσκςςς!

Yo man! = Πού συσύ, ε; (ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ : πού συσύ α; πού συσύ;)

Αφταράς = Φτίκας / Φτάρλας

Ψηλός και άχαρος = Στλιάρας

Μπαγλαμάς = Χλιάρας

Βλάκας = Σιούτος

Πανύβλακας = Σιούρδος / Χάπας

Βλάκας με περικεφαλαία = Γκιζντάνι / Γκίζας Γκάου = Κτουκ'

Γκάου μπίου = Γκαΐν'

Ούφο = Ταγάρας

Κουκουρούκου = Γκαγκάς

Σιωπηλός τύπος = Μούγκαβος

Φευγάτος / Στην κοσμάρα του = Το 'χει αντάρα

Καμένος = Φουρτακιασμένος

Έκαψε φλάντζα = Παρατόρσε

Χοντρούλης με σφιχτό κορμί = Τσουπωτός

Ακούραστος εραστής = Βαρβατσέλ'


Παθητικός γκέι = Σφουρλιάγκος / Ροζοχτύπς

Ενεργητικός γκέι = Κωλοφάγος

Είναι τραβεστί = Έχει γκαργκαλιάνγκο (= καρωτίδα!!!)

Skinhead = Γούλης

Κορίτσι με λεπτές γάμπες = Κλιτσινάρω

Κορίτσι με χοντρές γάμπες = Νταμτζάνα

Μαλακισμένη = Γίδα

Εύκολη γκόμενα = Βαζένκο

Πεταμένη = Μπάζο

Τι νέα, ψιψίνα; = Έι, γατούλ'!

Μωρό μου = Ζγούρι μου (εκ του ζυγούρι = προβατίνα)

Ψιλόλιγνη, μυταρού, άσχημη = Γκαλιαμάνα

Το μωρό με κάνει ό,τι θέλει = Είμαι χλιάμπουρας

Την είδε και καλά γκόμενα = Τσουτσουλώθκε

Έγινε φάση = Έγινε μουχαμπέτ'

Φασωθήκαμε = Μαρκαλώθκαμε

Καύλα, λύσσα, έλλειψη σεξ = Γκαργκάνα / Φουρτάκα

Γλείψε μου το στήθος = Ματσάλαμ' τα βζά

Τον ήπια = Με έφαγε η χαρχάλα

Έφαγα ήττα = Κατάπια γκουστέρα / Κατάπια μπακακάκια

Μη μου λες μαλακίες = Άι κατούρα τα ποδάριασ'

Έπεσα πάνω στην γκόμενα τυχαία = Ντηνμπλιάτσιαξα

Κατσικώθηκε σπίτι μου = Μπαστακώθκε / Βούνιασε

Είμαι too busy, έχω σύσκεψη = Τρώω χαμάλα

Είμαι down, δεν έχω κέφι = Ζαπακιάσκα

Βγες έξω επιτέλους = Ξεμπούχνιασε!

Φρέντο γλυκό με σιρόπι = Φρέντο γλυκό χωρίς να κρατσανάει η ζάχαρ'

Κους κους, μπίρι μπίρι σε καφετέρια = Μασλάτι

Στο beach bar με βάρεσε ο ήλιος κατακέφαλα = Λιβακώθκα

Δίψασα = Γκάρλιαξα / Στέγνωσε η καταπιόνα μου

Πάμε μπαρότσαρκα; = Φουρλατάμε; Σοκακεύουμε;

Το κλαμπ έχει ουρά για να μπεις = Βαράει στρούγκα

Γίνεται χαμός = Γίνεται σύστριχο

Περνάμε τέλεια, ουάου! = Την περνάμε κοτσάν'!

Γαμάτο track = Κλαίει το κλαρίνο

Μπες στη φάση = Καβάλα το γαλίκ'

Ο dj έπαιξε χάλια = Μας κλάρσε τ' αυτιά

Έντονο χασμουρητό, βαρεμάρα = Ξετσαούλιασμα

Μεθυσμένος, ζάντα = Κρούπ'

Μου την είπε = Με χαντάκωσε

Μου έπεσε λίγο βαρύ το σκηνικό, με χάλασε το σκηνικό = Γκαργκάνιασα

Έγινε μπάχαλο = Έγινε μάχ' / Έγινε μπερδεψιό

Έγινε τσαμπουκάς = Έπεσε ματσούκι / Έπεσε στλιάρωμα

Την άκουσα = Ζαβλακώθκα

Την άκουσα μέχρι λιποθυμίας = Μ' ήρθε αχάμνα / Ζακάτησα

Έχω hangover = Αντραλίσκα

Hangover = Αντράλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: