Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2015

Ημερολόγιο Καταστρώματος

Εντάξει, δεν χρειάζεται να μου το πείτε... χρόνια και ζαμάνια. Από πού να αρχίσω και από πού να τελειώσω;

α) Λοιπόν. Πουθενά δεν περνάς τόσο καλά όσο στη Θεσσαλονίκη. Πουθενά δεν τρως τόσο καλά όσο στη Θεσσαλονίκη. Και κυρίως... πουθενά δεν ερωτεύεσαι με τον ίδιο τρόπο όπως στη Θεσσαλονίκη! Η Θεσσαλονίκη είναι λατρεία και για άλλη μια φορά δεν μας απογοήτευσε... απεναντίας! Η παρουσίαση του Μεσονυκτικού ήταν σούπερ, με κάποιους καινούριους φίλους, πολλούς παλιούς και τις οικογένειές τους να δίνουν το δυναμικό παρών. Αν μη τι άλλο, ήταν η πιο συναισθηματικά φορτισμένη παρουσίαση που έχω κάνει μέχρι τώρα. Οφείλω πολλά ευχαριστώ στον καλό μου φίλο, Κώστα Ρόσμπογλου, που ήταν και ομιλητής, για την εξαιρετική παρουσία του, στον Νίκο Τσιάβο του Game Inn για την ζεστή φιλοξενία και σε όλους όσους τίμησαν εμάς και αυτό το μικρό πράσινο βιβλιαράκι. 





β) το διήγημά μου "Χίλια Πρόσωπα" πήρε δεύτερο βραβείο στην κατηγορία ΤΡΟΜΟΣ στο φετινό FantastiCon. Συγχαρητήρια πολλά οφείλω στην οργανωτική επιτροπή, για την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά τους που χάρισε σε όλους τους φίλους του Φανταστικού ένα μαγικό διήμερο. Και εις ανώτερα, παιδιά! Όσον αφορά το ίδιο το διήγημα, με αλλαγμένο τίτλο, θα το βρείτε σε λίγους μήνες σε μορφή-έκπληξη. Ετοιμάζονται πολλά και ωραία και με το ζόρι μπορώ να συγκρατήσω τον ενθουσιασμό μου. Δεν μιλάω άλλο λοιπόν (πιστέψτε με, μου είναι ΠΟΛΥ δύσκολο) για αυτό το θέμα, μέχρι νεωτέρας... όμως, μιλάμε για κάτι πολύ σπέσιαλ και δυνατό! 

γ) ...του οποίου προπομπός θα είναι κάτι εξίσου σπέσιαλ και δυνατό, μια συνεργασία με έναν εξαιρετικά ταλαντούχο καλλιτέχνη, σε έναν οίκο που διακρίνεται για το μεράκι του και την αγάπη για το φανταστικό και τους Έλληνες δημιουργούς. Περισσότερα σύντομα! Stay Tuned!

Δεν υπάρχουν σχόλια: